A3 Haber

‘Halk TV satıldı’ iddiasına yanıt

‘Halk TV satıldı’ iddiasına yanıt
Aralık 08
12:33 2019

Halk TV Genel Yayın Yönetmeni Serhan Asker, kanalın 2 milyon dolara satıldığı iddialarını yalanladı.

Halk TV’nin eski Genel Müdürü Şaban Sevinç’in YouTube üzerinden yayın yapan Bizim TV kanalı, Halk TV’nin 2 milyon dolara satıldığını öne sürdü.

​Bizim TV’nin sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, “Bir süredir satılacağı konuşulan Halk TV’nin, eski CHP lideri Deniz Baykal tarafından CHP’li işadamı Doruk Bulut’a satıldığı öğrenildi. İngiltere’de yaşayan Türk işadamı Cafer Mahiroğlu’nun Doruk Bulut’a Halk TV’yi alması için finansal destek verdiği belirtiliyor” ifadelerine yer verildi.

“Satışıyla ilgili bir durum söz konusu değil”

Halk TV Genel Yayın Yönetmeni Serhan Asker ise Hürriyet gazetesine yaptığı açıklamada, “Kanalın satışıyla ilgili şu an herhangi bir durum söz konusu değil, satılmadı” dedi.